1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. یزدنور تی وی
  4. معرفی چراغ سوله ای 150 وات یزدنور

معرفی چراغ سوله ای 150 وات یزدنور

420
معرفی چراغ سوله ای 150 وات یزدنور

معرفی چراغ سوله ای 150 وات یزدنور از گروه چراغ صنعتی هستند که قابل استفاده در سوله ها، سالن های تولیدی و عمومی و کارگاه، بیمارستان و فروشگاه و هتل است. می توانند به عنوان المان تامین کننده روشنایی فضا مورد استفاده قرار گیرند. چراغ سوله ای 150 وات سری UFO یزد نور مانند یک پروژکتور در ساختاری زیبا و مدرن برای ایجاد نورپردازی ایده آل و چشم نواز با زاویه پخش نور 140 درجه در فضا هایی داخلی نظیر سالن های تولیدی و کارگاهی، اجتماعات، پذیرایی و تجاری و محیط های خارجی همچون تونل ها، فضا های عمومی اجتماعات نظیر پذیرایی، جشن ها نصب می گردد.

محصول ذکر شده با فناوری ال ای دی های SMD تولید شده که با توجه به بهره نوری بالا، موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف انرژی الکتریکی برق می شود. از ویژگی های چراغ سوله ای 150 وات یزدنور سری UFO یزدنور با کارکرد پروژکتوری، می توان به طراحی دایره ای زیبا، وزن سبک، راحتی نصب، راندمان نوری فوق العاده بالا و قابل استفاده در ولتاژ 220 ولت و ضمانت تعویض 2 ساله آن اشاره کرد.

از ویژگی های چراغ کارگاهی 150 وات میتوان به استفاده از جدیدترین سیستم هیت سینک و انتقال حرارت و همچنین زاویه پخش مناسب این محصول اشاره کرد. امروزه چراغ سوله ای اس ام دی با کاهش مصرف برق و هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری آن و همچنین طول عمر بالا جایگزین مناسب چراغ های آویز متال هالید می‌باشد. از دیگر ویژگی های دیگر این محصول میتوان به نصب آسان و راه اندازی سریع این محصول اشاره کرد.

نور تولیدی 16500 لومن و کیفیت مناسب، بدنه با دوام و طول عمر 50000 ساعت برای مشتریان به همراه دارد.

 

 

بیشتر بخوانید  معرفی چراغ پنلی 16 وات توکار یزدنور
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > یزدنور تی وی
برچسب ها > > > , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش