1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. یزدنور تی وی
  4. معرفی پنل ال ای دی 9 وات توکار یزدنور

معرفی پنل ال ای دی 9 وات توکار یزدنور

390
معرفی پنل ال ای دی 9 وات توکار یزدنور
چراغ پنلی توکار 9 وات گرد یزدنور مجهز به لامپ SMD LED می باشد. وجود این لامپ در ساختار چراغ نشان دهنده مصرف پایین انرژی در آن می باشد و این بخاطر نحوه چیدمان ال ای دی ها در آن بوده که بصورت یک صفحه یا چیپ است. مزیت های این لامپ سبب می شود نه تنها پخش نور وسیع و پراکنده ای ایجاد کند، بلکه گرمای اضافی در محیط تولید نکرده و باعث کمترین میزان مصرف برق می شود. از دیگر ویژگی های نوری این پنل ها به با کیفیت بودن نور آن ها میتوان اشاره کرد. این نورها فاقد تشعشعات مضر بوده، ایجاد سایه های اضافی در محیط نکرده، یکنواخت و مطلوب می باشد و سبب خستگی چشم و یا خیرگی آن نمی شود. همه این ویژگی ها از تفاوت های مهم این چراغ های پنلی اس ام دی با نمونه لامپ های قدیمی است.
شرکت یزد نور دارای محصولات با کیفیت و طول عمر بالا می باشد، مناسب جهت استفاده در سقف مکان هایی مانند منازل، مغازه ها، اداره ها، شرکت ها، هتل ها و بیمارستان ها و… می باشد.
در این فیلم به معرفی پنل ال ای دی 9 وات توکار یزدنور می پردازیم.
تا به حال تجربه خرید پنل توکار برای سقف داشته اید؟ یک پنل خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین مارک پنل سقفی کدام یک است؟ در صورتی که پس از بررسی های لازم قصد خرید چراغ پنلی SMD توکار وات یزدنور و یا اطلاع از قیمت آن داشتید می توانید به سایت یزدنور مراجعه کرده و یا با تماس با بخش فروش ما اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.
معرفی-پنل ال ای دی-9-وات-توکار-یزدنور
بیشتر بخوانید  فرایند شات بلاست در یزدنور
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > یزدنور تی وی
برچسب ها > > > , , , , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش