1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. معرفی محصول
  4. انواع چراغ استوانه ای روکار [معرفی و نحوه خرید]

انواع چراغ استوانه ای روکار [معرفی و نحوه خرید]

چراغ استوانه ای روکار برند یزدنور، تلفیقی از طراحی مدرن و عملکرد بی‌نظیر است که به محیط شما جذابیت می‌بخشد. این محصول با طراحی کارآمد خود، نه تنها نور مطلوب و یکنواختی را در محیط ایجاد می‌کند، بلکه با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. تا هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت برای شما گزینه‌ی ایده‌آل باشد.
پس اگر به دنبال روشنایی باکیفیت و بادوام هستید، چراغ استوانه‌ ای روکار یزدنور انتخابی است که نباید آن را از دست بدهید!

انواع چراغ استوانه‌ ای یزدنور مدل روکار

انواع چراغ‌‌های استوانه‌ای روکار یزدنور، با طراحی مینیمال و شیک، درخشش نور را در محیط به‌وجود آورده و به راحتی با هر دکوراسیونی دیزاین می‌شود.

چراغ استوانه ای ثابت روکار

یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ‌ روکار، چراغ های استوانه ای ثابت است که به دلیل طراحی دور نور و نورپردازی باکیفیت خود در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این محصولات به گونه‌ای است که بدنه آن‌ها ثابت بوده و قابلیت چرخش یا تغییر جهت نور را ندارد. چراغ استوانه ای smd و چراغ استوانه ای سقفی COB، دو مدل مختلف از این محصول می‌باشد که روشنایی منحصر به فردی برای شما به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید  چراغ اسپات (SPOT) چیست

چراغ روکار استوانه ای

بدنه آلومینیومی سبک و پوشش رنگ الکترواستاتیک با رنگ‌های متفاوت در این چراغ، باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی در برابر رطوبت می‌شود. این نور استوانه ای به‌ خصوص در فضاهایی که نیاز به نصب سریع و ساده دارند، انتخاب عالی به شمار می‌آید. زیرا برای نصب نیاز به ایجاد حفره و آسیب به سقف نیست و همین امر سبب نصب آسان خصوصا برای نورپردازی سقف بدون کناف می‌باشد.

چراغ روکار استوانه ای SMD

در مقایسه با لامپ‌های قدیمی، چراغ استوانه ای با چیپ SMD گرمای کمتری تولید کرده و منجر به بهره‌وری بیشتر انرژی می‌شود. این ویژگی‌ همچنین طول عمر بالاتر و مصرف انرژی کمتر را به دنبال دارد. نور خروجی این چراغ سقفی استوانه ای روکار، دارای خاصیت فاقد فلیکر است که به معنای تابش نور بدون لرزش و سوسوزدن می‌باشد. گارانتی 3 ساله این محصول، تضمین‌کننده کیفیت و اعتماد شما به یزدنور خواهد بود. پس با خیال راحت می‌توانید این چراغ را برای فضاهای مختلف از جمله اتاق‌ نشیمن، دفاتر کاری و فروشگاه‌ها استفاده کنید و از نور یکنواخت آن لذت ببرید.

چراغ استوانه روکار COB

ویژگی اصلی این مدل چراغ استوانه ای، نورپردازی تاکیدی و موضعی از طریق چیپ COB به کار رفته در آن است. این محصول یزدنور، همچنین از بدنه‌ای با آلومینیوم مقاوم ساخته شده که به دفع حرارت کمک می‌کند و مانع از گرم شدن بیش از حد چراغ می‌شود. به علاوه، سری ونوس یزدنور دارای سنسور حرارتی و تنظیم خودکار دمای مناسب بوده و به طول عمر بیشتر محصول کمک می‌کند. این ویژگی در کاهش هزینه‌های برق نیز تاثیر می‌گذارد و محصول دوست‌ دار محیط زیست به حساب می‌آید.

چراغ استوانه ای روکار چرخشی

چراغ استوانه ای روکار چرخشی

چراغ روکار استوانه ای مدل چرخشی، یکی از مدل‌های نور استوانه ای برند یزدنور است. بدنه این چراغ از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است که علاوه بر مقاومت فوق‌العاده‌ای که در برابر ضربه و گرما دارد، طراحی شیک آن نیز با هر فضایی هماهنگ می‌شود. وجه تمایز اصلی این چراغ سقفی استوانه ای با محصولات مشابه، ویژگی چرخشی آن است. ساختار بدنه چراغ استوانه ای متحرک به گونه‌ای طراحی شده که امکان چرخش، تغییر و تنظیم زاویه تابش نور را فراهم می‌کند. بنابراین با زاویه پخش نور 120 درجه و چرخش 360 درجه‌ای بدنه، محیط اطراف شما به خوبی نورپردازی می‌شود.

این نوع چراغ‌ها برای محیط‌هایی مناسب است که نیاز به تنظیم و تغییر جهت نور دارد مانند گالری‌ها، ویترین فروشگاه‌ها، سالن همایش، محل کار، منزل و یا هر فضایی ک نیاز به نورپردازی تاکیدی دارد. زیرا این قابلیت چراغ استوانه فکی به شما فرصت می‌دهد تا نور را به‌ طور دقیق به نقاط مورد نظر خود هدایت کنید.

بیشتر بخوانید  جت لایت چیست و کاربرد در نورپردازی

چراغ رفلکتور استوانه ای

چراغ رفلکتور استوانه

چراغ رفلکتور استوانه ای نوعی چراغ است که از یک سطح بازتاب‌دهنده در اطراف منبع نور برای هدایت و متمرکز کردن نور به سمت خاص استفاده می‌کند. این چراغ معمولاً دارای سطحی منحنی یا صاف با پوششی براق و منعکس‌کننده است که می‌تواند نور را به شکل متمرکز یا پخش‌شده هدایت کند. یکی از مزایای اصلی چراغ‌ رفلکتور این است که باعث می‌شود نور به‌صورت بهینه‌تر به هدف مورد نظر برسد، بنابراین انرژی کمتری هدر می‌رود و بازده نوری بهتری فراهم می‌شود. این محصول به دلیل توانایی تمرکز نور در جهت خاص، برای استفاده در فضاهایی که نیاز به نورپردازی دقیق‌تر و پرقدرت‌تر دارند، مناسب هستند.

چراغ استوانه ای سقفی ریلی

با استفاده از چراغ ریلی استوانه ای، می‌توانید فضایی با نورپردازی متغیر و انعطاف‌پذیر ایجاد کنید که دقیقاً مطابق با نیازهای شما باشد. این چراغ‌ها انتخابی ایده‌آل برای هر فضایی است که به ترکیب زیبایی و کارایی اهمیت می‌دهد. چیپ COB استفاده شده در این کالا، نور متمرکز و هدفمند را ایجاد کرده و با ریل مخصوص آن، می‌توان تعداد زیادی چراغ نصب نمود. فقط کافیست ابتدا ریل را بر روی مکان مورد نظر خود نصب کنید و سپس چراغ ریلی استوانه ای را در آن قرار دهید.

چراغ ریلی استوانه ای

چراغ‌های ریلی استوانه‌ای به دلیل مصرف بهینه انرژی و قابلیت تنظیم زاویه و حرکت روی ریل، هم برای نورپردازی تاکیدی (مانند نمایش محصولات در ویترین‌ها و تابلوهای هنری) و هم برای نورپردازی عمومی (مانند روشن کردن کل یک فضا) مناسب است. نصب ریل‌ها و چراغ‌ها سریع و بدون دردسر است و به‌ ویژه در پروژه‌های بازسازی یا طراحی داخلی جدید بسیار کاربردی است.

چراغ رشد گیاه استوانه ای

چراغ رشد گیاه یزدنور

با استفاده از چراغ رشد گیاه استوانه‌ ای، می‌توانید فضایی پرطروات در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید و از داشتن گیاهان سالم و سرزنده لذت ببرید. این چراغ که به‌ طور خاص برای تأمین نور مورد نیاز گیاهان در فضاهای داخلی طراحی شده است، امکان رشد و فتوسنتز گیاه در محیط‌هایی با نور کم یا بدون نور طبیعی را فراهم می‌کند.

به دلیل استفاده از LED، این چراغ‌ها در طولانی‌ مدت باعث کاهش هزینه‌های برق می‌شود. ضمانت پس از فروش بلند مدت و طراحی استوانه‌ای محصول مناسب استفاده در منازل، دفاتر، گلخانه‌ها و هر فضایی است که نیاز به نوردهی گیاهان دارد.

خرید چراغ استوانه ای

چراغ استوانه‌ ای‌ های یزدنور با طراحی شیک و قیمت مناسب، انتخابی اقتصادی و هوشمندانه برای هر فضایی است؛ از منازل و دفاتر کار تا فروشگاه‌ها و فضاهای تجاری.
با محصولات باکیفیت و متنوع یزدنور، می‌توانید به سادگی و با هزینه کمتر، فضای خود را به شکلی زیبا و مدرن نورپردازی کنید و از نور ملایم و یکنواخت آن لذت ببرید. همچنین خیالتان بابت خدمات پس از فروش آن آسوده باشد زیرا خرید شما با 36 ماه گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که نشان از اصالت و اطمینان می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت چراغ سقفی روکار استوانه ای و سفارش محصول، می‌توانید با دفتر مرکزی یزدنور تماس بگیرید و یا به شبکه نمایندگی گسترده این برند در سراسر ایران مراجعه نمایید.
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > معرفی محصول

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش