1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. مقالات آموزشی
  4. پنل 60 در 60 روکار و توکار ال ای دی چیست ؟

پنل 60 در 60 روکار و توکار ال ای دی چیست ؟

778
پنل 60 در 60 روکار و توکار ال ای دی چیست ؟

پنل 60 در 60 توکار و روکار یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین روشنایی هاست که در ساختمان ها به خصوص اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. پنل 60×60 کاربرد گسترده ای دارد؛ می تواند روشنایی یکنواختی را با کمترین میزان سایه و حداقل خیرگی ایجاد کند. از این چراغ ها می توان برای تامین نور عمومی در محیط های اداری، تجاری، مجتمع های بزرگ، فروشگاه ها، بیمارستان ها و حتی در محیط های خانگی استفاده کرد. پخش نور در این چراغ های پنلی یکنواخت است به این معنی که نقاط روشن و تاریک در یک فضا به حداقل می رسد. رنگ نور این چراغ ها معمولا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی (طبیعی) است که شما می توانید متناسب با محیط مورد نظرتان یکی از این رنگ نورها را انتخاب کنید.

تکنولوژی SMD LED در چراغ پنل سقفی

یکی از به روز ترین تکنولوژی‌‌های موجود برای تولید انواع لامپ‌ها و چراغ‌های ال ای دی از جمله پنل سقفی 60 در 60 روکار و توکار ال ای دی همین فناوری اس ام دی می‌باشد. با استفاده از این فناوری برد استفاده شده در لامپ بدون دخالت دست تولید می‌شود و در نتیجه آن خطاهای انسانی که امکان تحقق دارند رخ نخواهند داد. بنا بر این عمر مفید چراغ‌های تولید شده افزایش می‌یابد.

کاهش منابع طبیعی و رو به اتمام بودن آن‌ها جوامع بشری را مجاب کرده است تا با کاهش مصرف انرژی با به اتمام رسیدن این منابع مقابله کنند. در این میان ظهور چراغ‌های LED گام بزرگی در این مسیر بود و باعث پیشرفت چشم‌گیری در کاهش مصرف و اتلاف انرژی شد.

جالب است بدانید که یک پنل سقفی 60 در 60 روکار و توکار با راندمان 100 معادل هشت تا ده برابر یک لامپ قدیمی رشته ای 50 وات نور دارد. به دیگر سخن شما با استفاده از یک چراغ پنلی هشت تا ده برابر میزان نور یک لامپ قدیمی روشنایی به دست خواهید آورد اما میزان هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید کاهش چشم‌گیری خواهد داشت و بین 80 تا 90 درصد در میزان مصرف انرژی الکتریکی صرفه‌جویی می‌شود.

بیشتر بخوانید  نحوه تعمیر پنل ال ای دی سقفی

پنل 60 در 60 روکار و توکار ال ای دی چیست ؟

مزایای استفاده از پنل 60*60

  • استفاده از این محصول می تواند تا 85 درصد در مصرف برق صرقه جویی کرده و از آنجایی که طول عمر بالایی دارند قطعا با یک بار هزینه کردن شما را مجبور به تعویض زود هنگام در صورت بروز خرابی نمی کند.
  • انواع پنل 60در 60 عاری از هرگونه مواد سمی و گازهای شیمیایی هستند؛ به همین دلیل محصولاتی دوستدار محیط زیست به حساب می آیند.
  • نور این چراغ ها همانطور که گفته شد بدون لرزش و سوسو زدن می باشد و از خستگی چشم جلوگیری می کند.
  • پنل های ال ای دی در اشکال مربع با ابعاد 30×30، 60×60 و 120×120 ساخته می شوند و یا ابعاد دلخواه دیگر توسط برندهای خاص ساخته می شوند. البته این پنل ها به شکل مستطیل نیز در اندازه های مختلف تولید می شوند. چراغ های پنلی در انواع آویز نیز وجود دارند که می توانند به عنوان نور مرکزی در فضاهای اداری یا تجاری به صورت آویز مورد استفاده قرار گیرند.
  • نصب آسان، نور بدون خیرگی و زیبایی از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

نصب پنل سقفی 60 در 60 روکار و توکار

این پنل ها در واقع نسل جدیدی از روشنایی ها هستند که هم به صورت روکار و هم به صورت توکار در سقف های کاذب قابل نصب هستند. نوعی از این چراغ ها را می توان به صورت آویز نیز در فضاهای مختلف استفاده کرد. این چراغ ها جایگزین مناسبی برای لامپ ها و چراغ های قدیمی هستند که هم مصرف انرژی بسیار پایین تری دارند و هم نوری با کیفیت بالاتر و درخشندگی بیشتر در محیط منتشر می سازند.

یکی از محصولات روشنایی یزدنور؛ پنل ال ای دی 60 در 60 است که در سه رنگ نور و در توان های مختلف تولید شده است.

 

در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مقالات آموزشی
برچسب ها > > > , , , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش