1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. اخبار شرکت
  4. افتتاح سایت اینترنتی شرکت مهندسی یزد نور

افتتاح سایت اینترنتی شرکت مهندسی یزد نور

513
افتتاح سایت اینترنتی شرکت مهندسی یزد نور

افتتاح سایت اینترنتی شرکت مهندسی یزد نور

شرکت مهندسی یزد نور فعالیت اینترنتی خود را با عنوان یزد نور به آدرس اینترنتی yazdnoor.com آغاز کرد.
شرکت مهندسی یزد نور با نام تجاری یزد نور با هدف برطرف کردن نیاز داخلی کشور به محصولات روشنایی فعالیت خود را از سال 1397 متشکل از افراد متخصص و توانا در طراحی و تولید آغاز نمود. نیاز روز افزون صنعت جهانی به بهینه سازی مصرف انرژی این گروه مهندسی را برآن داشت تا با تولید تجهیزات روشنایی مبتنی بر فناوری LED و راندمان نوری بالا در جهت کاهش هزینه های مصرف انرژی قدم بردارد.

گروه مهندسی یزد نور با پیوند خلاقیت و دانش، روشنایی را از مسیر استعداد و هنر وارد منزل و محل کار شما کرده و با تلفیق هنر و مهندسی انواع محصولات جدید را با مواد اولیه مرغوب و سطح کیفی استاندارد تولید و با نشان تجاری over light روانه بازار کرده است.

در این سایت علاوه بر معرفی محصولات، اخبار و اطلاعات شرکت، اخرین اخبار حوزه تکنولوژی روشنایی و نورپردازی و مقالات مرتبط نیز عرضه می شود. هدف از راه اندازی این سایت اینترنتی دسترسی آسان تر هم وطنان عزیز در سراسر کشور به آخرین محصولات و اخبار شرکت مهندسی یزد نور است. از آن جا که همواره هدف اول یزدنور رضایت مشتریان بوده است، این سایت کمک کننده ارتباط دو طرفه و نزدیک تر شما عزیزان با ما خواهد بود. لازم به ذکر است.

yazdnoor.com مکانی است که شما می توانید به راحتی آخرین اطلاعات و اخبار رو درباره رویدادها، پشتیبانی، محصولات جدید و مشاوره خرید به دست آورید. همچنین به منظور تسهیل ارتباط دو طرفه با شما عزیزان، می توانید از طریق شبکه های مجازی با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید  رویکرد یزد نور - خط مشی یزد نور
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > اخبار شرکت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
× پشتیبانی و فروش