1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. تولید کننده وال واشر

تولید کننده وال واشر

631
تولید کننده وال واشر

وال واشر یک المان نورپردازی نسبتا جدید و کاربردی است که از کنار هم قرار گرفتن چندین منبع نوری که به طور معمول led است ساخته می شود. این محصولات قابل استفاده به عنوان پروژکتورهای نما نیز هستند. در شرایطی که امکان استفاده از پروژکتور وجود نداشته باشد و همزمان نیاز به نور زیاد باشد، می توان از وال واشر استفاده کرد. ممکن است برای نورپردازی ساختمان ها فضایی باریک و بلند داشته باشیم. در چنین شرایطی نمی توان از چندین پروژکتور به طور همزمان استفاده کرد چرا که علاوه بر کمبود فضا، تعدد پروژکتور ها در کنار هم، ظاهر نامناسبی ایجاد می کند.

کاربرد اصلی وال واشر

کاربرد اصلی وال واشر در ایجاد روشنایی و نورپردازی بر روی دیوار ها، نمای ساختمان و ایجاد پرده نور در انواع سطوح از جمله دیوارها، پل ها و… است. از دیگر کاربرد های وال واشر می توان به ساخت انواع چراغ های خطی رنگی (مانند پرچم) اشاره کرد. روشنایی به کار رفته در ساخت وال واشر ها، ال ای دی هستند. این ال ای دی ها دارای لنزی برای تنظیم زاویه تابش نور هستند که باعث می شود کنترل بیشتری بر روی شرایط نور پردازی وجود داشته باشد. این زاویه به طور معمول 30 تا 45 درجه را پوشش می دهند. برای داشتن ال ای دی با زاویه متفاوت، نیاز به سفارش اختصاصی محصول می باشد.

LED های قرار گرفته به روی وال واشر ها می توانند به طور متراکم و با فاصله اندک از یکدیگر قرار گیرند که در این صورت نور بیشتر ارائه خواهند داد. اما همین وال واشر می تواند از ال ای دی های کمتری استفاده کند تا نور کمتری داشته باشد این محصول در انواع تک رنگ و RGB تولید می شود.

تولید کننده وال واشر

شرکت یزد نور تولید کننده وال واشر

گروه مهندسی یزد نور با هدف برطرف کردن نیاز داخلی کشور به محصولات روشنایی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ متشکل از افراد متخصص و توانا در طراحی و تولید آغاز نمود. نیاز روز افزون صنعت جهانی به بهینه سازی مصرف انرژی این گروه مهندسی را برآن داشت تا با تولید تجهیزات روشنایی مبتنی بر فناوری LED و راندمان نوری بالا در جهت کاهش هزینه های مصرف انرژی قدم بردارد و عمده توان خود را بر روی تولید المان های نورپردازی متمرکز نموده است. شرکت یزد نور از ابتدا کیفیت را سرلوحه کار قرار داده و رضایت مصرف کنندگان محصولات خود را در گرو کیفیت میداند و در این راه تلاش خود را بر بومی سازی نمونه های خارجی و برگرفتن تکنولوژی و ایده های خلاقانه متمرکز کرده است .

بیشتر بخوانید  انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

محصولات تولیدی ما شامل : وال واشر LED در توان و اندازه های متفاوت، جت لاین و چراغ نما ،پنل های ا ای دی در وات های مختلف، براکت و…

در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مجله یزدنور
برچسب ها > > > , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش