1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. مقالات آموزشی
  4. انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

792
انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

نورپردازی نما امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته بین ساکنین ساختمان ها ، سازنده ها ، مسئولین شهرداری ها و … جایگاه مناسبی را پیدا کند. استفاده اصولی از عناصر مختلف جهت نورپردازی نما ساختمان نه تنها به جذابیت بنا می افزاید، بلکه می تواند در شب منظره زیبایی را نیز ایجاد کند و زیبایی شهر را دوچندان کند.

انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

  • نورپردازی نما با جت لایت

جت لایت در واقع نوعی نور افکن پایه دار است که روی زمین یا روی هر سطحی قابل نصب است. نوری خطی و پر شتاب را به سمت بالا روی ساختمان می تاباند.
پس اگر در نورپردازی نمای ساختمان خود نیاز به یک نور ستونی دارید با برد بالا دارید، جت لایت ها انتخاب های مناسبی برای شما هستند. طراحی بدنه این محصولات به گونه ای است که در برابر عوامل طبیعی هم چون بارش شدید، نور آفتاب، سرما، گرما و همچنین خوردگی مقاوم می باشند به همین دلیل با اطمینان می توانید از این المان روشنایی برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان خود استفاده نمایید.

انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

  • چراغ های LED دکوراتیو مناسب نورپردازی نمای ساختمان

استفاده از چراغ های ال ای دی تزئینی جهت نورپردازی ساختمان امروزه گسترش زیادی یافته است. در این حالت خود چراغ ها رویت می شوند و باریکه های نور از بالا و پایین چراغ روی ساختمان تابیده می شود.

  • ریسه شلنگی

یکی از روش های دیگری که در نورپردازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد به کار بردن ریسه های ال ای دی خطی است که این ریسه ها دور تا دور پنجره ها یا بخش های مختلف ساختمان قرار می گیرند. می توانند با داشتن تنوع رنگی بالا زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان مورد نظر شما ببخشند. در نورپردازی نمای بیرونی ساختمان با ریسه نیز باید توجه کرد که چراغ ها به گونه ای قرار نگیرند که نور آنها به داخل پنجره ها بتابد.

  • پروژکتور

از پروژکتور ال ای دی روی سازه های سنگی و بتنی استفاده می شوند و بخش وسیعی از نما را روشن می کنند. شما می توانید برای نورپردازی نمای ساختمان با پروژکتور از پرژکتور ال ای دی یزدنور استفاده کنید. این چراغ ها با بهترین متریال و از بهترین نوع ال ای دی ساخته شده اند.

  • وال واشرهای ال ای دی

وال واشر ها در قسمت های بالایی یا پایینی ساختمان قرار بگیرند و نوری ملایم را با رنگ های دلخواه روی ساختمان مورد نظر شما منتشر کنند. والواشر یزد نور با داشتن چیپ های پر قدرت و متریال با کیفیت المان های مناسبی برای نورپردازی نمای ساختمان شما هستند. همچنین شما می توانید این چراغ ها را در ابعاد ، توان و زاویه لنز دلخواه خود سفارش دهید.

بیشتر بخوانید  وال واشر چیست و کاربردهای آن در نورپردازی
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مقالات آموزشی
برچسب ها > > > , , , , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش