1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. مقالات آموزشی
  4. بهترین برند پنل سقفی ال ای دی

بهترین برند پنل سقفی ال ای دی

824
بهترین برند پنل سقفی ال ای دی

یکی از مهمترین محصولات تولیدی چراغ ها یا پنل ال ای دی LED در وات های مختلف می باشد. از فروشگاه‌های خرده‌فروشی تا اداره‌ها، از ساختمان‌های تجاری تا خانه‌های مسکونی، پنل‌های LED محیطی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورند. پنل‌های LED برای تأمین روشنایی محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ‌ها بهره می‌برد. پنل‌های LED با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت محسوب شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند. انعطاف‌پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت پنل LED به شمار می‌آیند. از ویژگی های خاص محصولات یزد نور برای پنل های توکار لومن بر وات بالا یعنی با خروجی 100 لومن برای هر وات.
آیا توجه دارید بسیاری از پنل های موجود در بازار بین بین 80 تا 90 لومن است. آیا تفاوت و مقایسه فوق برای شما مهم است ؟ یا خیر ؟

محصولات یزدنور با بهترین بهره وری ( مصرف برق کمتر نور و طول عمر بیشتر ) لازم به توضیح است این مدل ها به جهت کاربردهای متفاوت و سلیقه های مختلف و توانمندی های اقتصادی افراد در جامعه، با تنوع فراوان ساخته شده است.

خصوصیات پنل سقفی ال ای دی

  1. یک چراغ روشنایی با کیفیت می بایست از بدنه آلومینیومی و یا فلزی ساخته شده باشد که امکان دفع حرارت SMD ها و تخلیه حرارت داخل چراغ را به بیرون چراغ داشته باشد. در صورت کوچک بودن پنل یا چراغ علاوه بر بدنه فلزی و پی سی بی آلومینیومی حتما دارای هیتسینک مناسب باشد.
  2. وات مصرفی چراغ یا پنل های LED در صورتی ملاک خواهد بود که لومن آن نسبت به هر وات مصرفی ادعا شده از طرف تولید کننده در بالا ترین سطح باشد
  3. یک چراغ پنلی با کیفیت اگر در محیطی کمتر از دمای 35 سانتیگراد باشد میبایست حد اقل 25 هزار ساعت یعنی 3 سال بصورت مداوم کارکرد و پس از 1 سال با حد اقل 90% نور اولیه روشنایی داشته باشد، لذا صنایع روشنایی یزدنور محصولات خود را 2 سال ضمانت می نماید. این پنل ها را جهت روشنایی در مراکز تجاری هتل ها، فروشگاه ها ، رستوران ها ، مراکز خرید و یا هر مکان دیگری که زیبایی آن اهمیت دارد می توان استفاده نمود.
  4. از دیگر مزایای محصولات یزدنور شاخص نمود رنگ بالاست که هرچه این عدد بزرگتر باشد رنگ محصول به رنگ واقعی آن نزدیک تر است. پنل توکار یزدنور شاخص نمود رنگ بالای 80 دارند.
  5. چیپ استفاده شده در پنل از نوع 2835 و برند SANAN می باشد که یکی از با کیفیت ترین چیپ هاست.
  6. پنل های ال ای دی یزدنور دارای ارتینگ بدنه می باشد که حرارت پنل را پایین می آورد.
  7. یکی از خصوصیات مهم پنل پخش نور یکنواخت و روشن شدن سریع آن است. پنل های سقفی توکار یزد نور این خصوصیات را دارا هستند.

بهترین برند پنل سقفی ال ای دی پنل های توکار یزد نور می باشد که مناسب ترین جایگزین لامپ های فلورسنت و هالوژن است و تولید داخل است

 

بیشتر بخوانید  معرفی اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی
در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مقالات آموزشی
برچسب ها > > > , , , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش