1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. مقالات آموزشی
  4. مراحل تولید جت لایت یزدنور

مراحل تولید جت لایت یزدنور

545
مراحل تولید جت لایت یزدنور

مراحل تولید جت لایت و چراغ چمنی یزدنور را در ویدیو زیر مشاهده کنید. صفر تا صد فرایند تولید از قالب گیری بدنه، تراشکاری، رنگ کاری و مونتاژ کامل قطعات در شرکت یزد نور انجام می شود. 

ویژگی های جت لایت یزدنور:

جت لایت نمونه ای از چراغ های پر استفاده در نمای ساختمان است که جزو چراغ های مدرنی است که برای نورپردازی نما استفاده می شود. پرتاب نور بسیار بالای این چراغ باعث شده است که آن را در نمای ساختمان‌ هایی که ارتفاع زیادی دارند استفاده شود. شیشه استفاده شده روی این لامپ حالت ذره بینی دارد و از طرفی دارای یک لنز آنتی UV است که از لامپ داخلی آن در برابر نور آفتاب محافظت می کند. چیپ های مورد استفاده در جت لایت LED و COB هستند و تایوانی. همین موضوع باعث شده که استفاده از آنها منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی شود. این چراغ‌ ها در شرکت یزدنور با توان هایی بین 3 تا 10 وات تولید و به بازار عرضه می‌شوند که قدرت پرتاب نور آنها بسیار بالاست.

نکته بعدی که در خصوص چراغ جت لایت باید توجه کنید این است که آنها به صورت روکار نصب می شوند. پس برای حفاظت در برابر بارش باران و سایر عوامل طبیعی، مانند گرد و غبار باید درجه حفاظت بالا داشته باشد. طراحی جت لایت یزدنور بر اساس درجه حفاظتی IP65 است تا در فضای بیرونی و تحت شرایط سخت آسیب نبیند. موردی که در زمان خرید این محصولات باید در نظر داشته باشید، توجه به رنگ بندی بدنه جت لایت  و رنگ نور آن است. شما باید با توجه به نمای ساختمان خود و طراحی معماری آن خرید کنید.

حتما جت لایت خود را از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید. زمانی که شما برای خرید این محصولات سراغ فروشنده‌ معتبر و نمایندگی‌ ها می‌روید، علاوه بر اینکه از کیفیت محصول خود اطمینان پیدا میکنید، از ضمانت محصول خود هم مطمعن خواهید شد. محصولات یزدنور مانند چراغ نما و جت لایت با 2 سال ضمانت بی قید و شرط خدمت مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تفاوت جت لایت و وال واشر

 

در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مقالات آموزشی
برچسب ها > > > , , , , , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش