1. خانه
  2. مجله یزدنور
  3. مقالات آموزشی
  4. بهترین مارک وال واشر

بهترین مارک وال واشر

514
بهترین مارک وال واشر

وال واشر چیست؟ وال واشر از کنار هم قرار گرفتن لامپ ال ای دی در یک باکس ساخته می شوند. لامپ ال ای دی استفاده شده در وال واشر های یزدنور بسیار با کیفیت است و نوردهی بالایی دارد. بدنه های استفاده شده معمولا از جنس آلومینیوم است که به صورت مستطیلی چیده شده اند. وال واشر یکی از پرکاربردترین انواع محصولات روشنایی و نورپردازی است. از آن هم برای روشنایی بخشیدن به محیط و هم برای تزیین نماهای مختلف استفاده می کنند. یکی از موثرترین عوامل در تعیین کیفیت این نوع از چراغ‌ ها، برند سازنده آن است. بنابراین باید بهترین مارک وال واشر در بازار را بشناسید تا بتوانید محصول خوب و با کیفیتی را خریداری کنید.

ویژگی‌ های یک وال واشر خوب و باکیفیت چیست؟

وال واشر یک وسیله نورپردازی مدرن است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا اولین انتخاب افراد برای نورپردازی شهری، منازل، تابلو تبلیغاتی، فضای سبز شهری و … است. اگر شما هم قصد دارید یک نورپردازی جذاب برای فضای ساختمان و ویلا داشته باشید این محصول دقیقا همان انتخاب اول است. معمولا افرادی که قصد خرید این محصول کاربردی را دارند همیشه به این موضوع که کدام نوع بهتر است توجه می کنند. به طور استاندارد وال واشر باید IP65 داشته باشد. یعنی این قطعه را زیر آب بگیرید و چند دقیقه در جهت های مختلف بچرخانید اگر داخل آن آب نرفته باشد پس آی پی آن قابل قبول است.

  • داشتن گارانتی معتبر
  • جنس بدنه مرغوب
  • چیپ ال ای دی با کیفیت
  • مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوا (درجه حفاظت بالا)
  • مصرف برق پایین از دیگر ویژگی ها است.
  • جنس کابل وال واشر بایستی مناسب باشد که معمولا کابل های سه رشته ای باشد.
  • میزان روشنایی مطلوب
بیشتر بخوانید  انواع لامپ نورپردازی نمای ساختمان

عوامل برتر بودن یک برند از برندی دیگر در وال واشر ها چیست؟

اگر قصد دارید برندهای برتر در تولید وال واشر را با هم مقایسه و انتخاب کنید باید این نکات گفته شده را در نظر بگیرید. بهترین برند ها همواره به دنبال تولید وال واشر هایی هستند که کیفیت بالایی داشته باشد. همچنین خدمات پس از فروش و طولانی مدت از دیگر ویژگی ها است. در این صورت نگران تعویض قطعات بعد از خرابی نیستید. به راحتی به نمایندگی مراجعه کرده و برای تعمیر یا تعویض کمک بگیرید.

شاید از خود بپرسید کدام برند بهتر است؟ امروزه برند های مختلفی است که وال واشر تولید می کنند. هر کدام از برند ها که در مواردی که گفته شد نسبت به رقبا برتر باشند قطعا برند پر فروش تر و برتری میان مردم شناخته می شوند.

وال واشر یزدنور

یزدنور تولیدکننده معتبر ایرانی است. شرکت YazdNoor برای تولید انواع محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته کمک می‌گیرد تا بتواند به خوبی به نیازهای مصرف‌کنندگان پاسخ دهد. انواع محصولات این برند را می‌توان در زمینه‌های مختلف نورپردازی صنعتی، مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار داد. نصب وال واشرهای یزدنور به سه طریق دیواری، سقفی و کف امکان پذیر است. این محصولات در مقابل آسیب‌های محیطی مانند نور آفتاب، سرما و گرما، گرد و غبار و بارندگی و رطوبت دچار خوردگی و یا سوختگی نشده چرا که دارای درجه حفاظت IP65 هستند. جنس بدنه وال واشر‌های یزد نور از آلومینیوم اکسترودی است که با پوششی از آنودایز پوشیده شده است. مزیت دیگر این برند، کیفیت مواد و گارانتی طولانی آن است که گواهی بر حرف‌ های گفته شده است. دیگر ویژگی های وال واشر یزدنور را بررسی می کنیم تا در انتخاب بهتر به شما کمک کند:

  1. دارای دو سال ضمانت رسمی تعویض
  2. دارای هیسینک سنگین
  3. چیپ باکیفیت EPISTAR
  4. میزان روشنایی و طول عمر بالا ( حداقل 25000 ساعت )
  5. ترانس دارک انرژی
  6. شاخص نمود رنگ CRI>80
بیشتر بخوانید  سند بلاست و شات بلاست

یکی از بهترین مارک های وال واشر در بازار یزدنور است. برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان با ما تماس بگیرید.

در اینستاگرام

صفحه یزدنور را دنبال کنید!

دسته بندی > > > مقالات آموزشی
برچسب ها > > > , , ,

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط:

فهرست
× پشتیبانی و فروش